Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 7 Mei 2012

hujung minggu part ii

Ahad..

Haris selsema la pula..ni mesti sbb semalam terkena tempias hujan..kesian anak ibu..nak mkn pun x brp nak selesa dok bersin ja..lepas ja mandi terus ja Haris tidur..En.suami pula dah pergi ke nad bl stok makanan minggu depan..Aku pula menyibukkan diri di dapur masak sarapan untuk en. suami ..sarapan ari ni ..roti cicah sardin ja..habis juga la 1 buku roti km mkn ( lapar sangat la 2 )..

Sementara haris tidor ( lama plak haris tidur ) boleh la aku menyibukkan diri di dapur, nak cuci ayam , besiang ikan, msk bubur & buat stok ayam untuk haris.En.suami pula menyibukkan diri menyapu sampah , karpet, mop lantai ( rajinkan en.suami )..sayangggg b :-). slalunya hari minggu ni ja la,km berpeluang kemas rumah..hari2 biasa blk kerja da letih..

Hari ni aku xmsk, td sarapan knyg lg..lgpun da janji nak g umah sepupu en.suami cik na & abg cik ..en.suami nak tolong tebuk lubang nak gantung langsir & frame..oh ye..lupa nak gtau cik na & bang cik baru ja pindah masuk kuarters UPP Kuala perlis 2/5/2012 hari 2..sama juga hari abang ipar aku baru lapor diri di Kolej Komuniti Arau, so abang ipar aku tumpang dulu umah aku,hari mggu dia blk umah dia la..Cik na & bang cik sebelum ini menetap kat Kuala Lumpur ( umah depa la km slalu tmpg klu p sn )..Bang cik ni dulunya kerja kat cawangan trafik, saja nak ubah angin mntak tukar kat belah utara plak lgpun dekat skit la nak blk kg..

Sampai pukul 7 malam juga la km kat umah cik na.siap da mkn mee goreng bang cik beli..Blk ja umah,terus lapkan badan haris ja pakai baju & seluar panjang..haris dah menangis2 ngantuk & x larat ( sbb selsema,hidung berhingus)..terus msk haris dlm bilik tidur..haris x boleh tidur..merengek juga la nak tidor..sian anak ibu.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan