Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Jumaat, 8 Jun 2012

family trip@kelantan part 1


Ini adalah trip yg x dirancang..
alhamdullillah akhirnya selamat juga sampai & balik dengan selamat..
Sebenarnya agenda utamanya kak nim kakak ke2 saya blk bercuti di semenanjung 
( dia dok kat sarawak ) nak blk bercuti@menziarah mentuanya di Kelantan..
Oleh sebab mak&ayah juga dah lama x p sana & kenderaan x cukup..
so km tawarkan diri nak bw mak & ayah pergi sana.
Dah balik kg,kak mah & kak yam nak turut serta pulak..
so lepas jumaat km pergi la 3 biji kereta .
kereta wira ( aku , en.suami,haris,adik aku & kak yam  anak beranak ) , 
kereta kenari ( ayah, mak, kak mah anak beranak ) & kereta kancil ( kak nim sekeluarga )..

                                     

                                     

abah memandu

aku ( belakang 2 adam anak kak3 aku )
haris sepanjang perjalanan tidur ja

rehat sebentar di Hentian Tasik Banding

en.suami dah mcm ceti bila bawa payung cam 2 hehe
(pemandangan tasik banding )
green colour
haris & kak ayuni
haris tgk apa 2..kak ayuni msm lg
haris tgk kasut kak ayuni..kak dayani da smp
haris nak turun pulak,kak ayuni still msm , kak dayani main apa plak 2
kira jd la..ada gambar mereka bertiga


Kami sampai Kelantan dah malam..mana tidak singgah merata.siap mkn besar dulu kat pasir mas sebelum sampai umah 'mek'..kenyang giller..makanan ditaja oleh kakaku Zahanim .Tima kasih kak .
( gambar xsempat tangkap cz lapaq sgt ingat mkn ja hehe


Hari ke-2

Pg 2 lepas ja sarapan , kami siap2 nak pergi berjalan..nak pergi mana ye..ok..
kita pergi pengkalan kubur..
shopping time heheh
en.suami memandu dlm senyuman.belakang 2 adik aku

aku plak dlm senyuman hehe..

haris pulak cm biasa msk kereta tidur.
tgk..best betoi haris tidur
adam..anak sedara aku.sebelah 2 kak yam..

dah sampai pengkalan kubur..tgk jln ramai2

masa ni skali lg la..lepas 2 semua berpecah.











Tiada ulasan:

Catat Ulasan