Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Isnin, 24 September 2012

i am pregnant ...second baby







Alhamdulilllah..Haris akan dapat adik...
Bulan ini period aku lambat ja ni..slalu awal bulan dah datang..risau la juga manala tau termengandung..( aku bersalin oprate dulu ) badan pun rasa semacam ja ni ..Plan haris 3 tahun baru nak bg Haris adik..
En.suami try beli pregnant test..
2 line..ar,aku mengandung ke..macam x percaya ja...

Untuk kepastian..selepas ja check up haris 1 tahun aku pergi Klinik Dr Ismail di Kangar untuk kepastian..Nampaknya keputusan positif..Gembira sungguh en.suami bila doktor kata 
+.aku msh terkejut @ x sangka..

Alhamdulillah..
Haris akan dapat adik..Walaupun dalam keadaan tidak bersedia @ terkejut, aku bersyukur aku dapat peluang mengandung baby ke2..Harap baby dalam perot ni sihat selalu & lahir dengan selamat nanti...
Ini hadiah semperna birthday Haris..:-)






Tiada ulasan:

Catat Ulasan