Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 24 Februari 2013

Birthday en.suami

Happy Birthday 'B'
Luv u so much...
Semoga 'B' panjang umur,dimurahkan rezeki & cepat sembuh...
we (ayg,haris& baby dlm perut ) luv u ...

Hari ni birthday en.suami..Selalunya besday kami sambut berdua (haris dah tidur) tepat jam 12.00tghmlm..Tp kali ni sambut awal skit,sblm jam 12.00tghmlm dan dengan alim& family..

Sebenarnya,x plan pun nak sambut ramai2 ni..kebetulan mlm ni alim&family nak dtg rumah melawat en.suami.xtahu nak beli apa,so beli je la kek & boleh la raikan sekali besday en.suami.Plan ni,en.suami pun xtau..Kek beli di C-mart ja..kebetulan aku pergi beli sorang ja & en.suami tggu di dalam kereta..Sempat juga la aku bl hadiah untuk en.suami..Buku agama tajuk:Suami yang teruji..2 kebetulan ada jualan buku di depan C-Mart..sebenarnya nak hadiah potret gambar kawin aku & en suami yg aku tempah di fb..tapi x siap sempat siap plak.so..buku je na..potret 2 lambat skit .

Smp je..en.suami tnya kenapa kotak besar sangat..beli banyak ka? aku jawab je..bapa potong je..kotak je besar..heheh (tipu sunat).Sampai rumah aku terus masuk dlm peti ais & tgk2 juga la takut en.suami buka..nasib x buka.Takut x jadi la nak wat suprise nnt.

Mlmnya semasa alim & family datang,aku hidangkan kek besday en.suami..terkejut en.suami ..ar,kan x sangka kan isteri dia buat kejutan kan (padahal slalu je besday wat suprise )hehe..

K..tgk la gambar org sakit potong kek..
:-)

kek birthday en.suami tahun ini

org sakit potong kek

Haris pun sibuk nak juga

Tgk 2..mkn keropok tayar ja na..hehe

alim & family pun raikan sekali besday en.suami
Hadiah untuk en suami

cantik x?
Ni la potret yang aku nak bg utk en.suami..
lambat sampai so lambat skit bagi
 ( p/s:potret gambar en.suami x bapa jd kan,nampak gemuk skit tp xpa la..kira ok la..)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan