Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Rabu, 9 Oktober 2013

tadaaa...

Alhamdulillah....
dapat juga apa yang aku idamkan selama ini untuk simpan susu faris..
nak tau apa
-
-
-
-
-
-
-
-
-

tadaaa(gaya haris)
-
-
chest freezer
baru minggu lepas aku dok bgtau nak bl chest freezer sbb peti ais da penuh..nak letak ikan dll pun dah x muat..tp en.suami mcm xsokong gak la..

kebetulan minggu lepas semasa aku g hospital ternampak banner ekpo elektrik dkt kangar so bgtau en.suami masa kami otw g a.s sabtu 2..pujuk punya la pujuk blk 2 en.suami singgah la jg..bila tnya ja brader ni dia ckp  harga RM499 + penghantaran RM10.wah..dah murah sangat ni drp apa yg aku survey kat tenet..bgtau en.suami nak..en.suami mcm 70/30 gak la..dia ckp mntau kat cni murah g..oklah..try survey harga kat kangar tgk..klu mahal ambik la..so..da survey kat kedai kat kangar ni semua 599 ke atas belum termasuk penghantaran lg ni..so en.suami kata boleh beli..yeayy tq e.suami..(walaupun aku guna duit sendiri heheh) . Esknya terus g tapak ekspo 2 order dulu . .esknya baru la smp..2 pun mlm..
syok giler..

Freezer ni esknya baru aku 'on'.sepatutnya 2 jam da len 'on' . .tp da alang2 kan..try test letak air dulu manatau nnt x beku ka,rosak susu aku huhu...da ok..baru aku mula proses memindah susu dr peti ais ke chest freezer ni(kebetulan aku mc 2 hr skt kepala)..

ok,skrg peti ais dah kosong..en.suami boleh la beli ikan banyak2 hehe..


susu yg aku letak dlm plastik aku letak dalam beg ni ikut bulan..
senang nak ambil nnt

setelah disusun

alhamdulillah...rezeki faris

p/s:semoga susu aku sentiasa meriah dan dapat menyusu faris hingga umur 2 tahun...AMIN..




Tiada ulasan:

Catat Ulasan