Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Ahad, 21 April 2013

jom shoping buku


Hari ini akhirnya  Baucer Buku 1 Malaysia ( BB1M ) milik adik ipar aku bertukar tangan juga..BB1M ini dah lama adik ipaq aku yang study di UiTM bagi..Oleh sebab dia xtau nak beli apa dah,en.suami minta dari dia..RM100 gak la..Ingatkan boleh la beli extenal yang aku idam2kan..survey punya survey x berbaloi la plak..sbb bl beli barangan komputer ni 20% akan diambil, so en.suami sarankan beli ja buku..
bestnya..boleh shoping buku novel & buku Haris :-)..
Ni la antara buku-buku yang kami shoping di POPULAR,CS,Sg Petani..

Buku untuk Haris

Novel untuk aku

Buku pilihan en.suami..
En.suami beli juga arca helikopter..kononnya untuk haris la..tp sampai ja rumah terus en suami buat..(x sempat2)..Kotak dah dibuang x sempat nak snap gambar...

(p/s:Tq,Erah (adik ipaq aku da) sebab bg BB1M ni..)
:-)


Tiada ulasan:

Catat Ulasan